Uns 200 jugadors participen a la I edició del Torneig Hikoki Hockey Cup de Papis & Mamis

Uns 200 jugadors participen a la I edició del Torneig Hikoki Hockey Cup de Papis & Mamis

Vint equips de vuit clubs diferents van estar dissabte a les instal·lacions de Can Salas gaudint d’un torneig esportiu i de caràcter festiu.

2 Octubre, 2018. Uns 200 jugadors de vuit clubs de hockey herba catalans van participar dissabte al 1r Torneig Hikoki Hockey Cup que va tenir lloc a les instal·lacions de l’Atlètic de Terrassa. Els vint equips de papis i mamis del Polo, Catalonia, Iluro, Línia 22, Sant Andreu, Atlètic de Terrassa, Castelldefels i Junior van gaudir d’una jornada festiva en la Hikoki va fer la presentació del seu canvi de nom.

El director general de la companyia, Masaya Shirai, va ser l’encarregat de realitzar el sac d’ honor. Els jugadors van rebre un wellcome pack amb material personalitzat amb la nova marca, i una samarreta d’un color diferent per a cada equip. Hikoki va proveir també d’un refrigeri per dinar. Un sopar amb festa DJ a la terrassa de les instal·lacions de Can Salas van posar punt i final a la jornada.

Pep Guzman, director comercial de Hikoki, acompanyat del director financer, Xavi Graells, van ser els encarregats de lliurar els pernils amb els quals es va obsequiar als guanyadors: l‘equip de papis Polo Rosso del RC Polo, i les Mamis Castelldefels, Pink Ladies & Blondies, que, després d’haver empatat a la final, van voler compartir el premi.

 

Foto dels campions del torneig: Polo Rosso i Pink Ladies & Blondies.

 

Durant la jornada, alumnes de la UPC, van exposar un cotxe de formula 1 elèctric, construït per ells mateixos gràcies al patrocini de Hikoki que els ha facilitat les eines elèctriques. Amb aquest projecte participen a la Formula Student Ecoracing.

La marca Japonesa Hitachi Power Tools Ibérica, fabricant líder d’eines elèctriques per a professionals de la construcció, convertirà el seu nom corporatiu d’HITACHI a HIKOKI a partir de demà 1 d’octubre. El torneig de hockey s’emmarca en les diferents activitats organitzades per anunciar aquesta evolució corporativa.

La multinacional japonesa, instal·lada a Terrassa des del 1990 on comercialitza els seus productes a tota la península Ibèrica, és una empresa compromesa amb el medi ambient i amb esdeveniments locals de caire social, entre els quals té una vinculació especial amb Hockey per Terrassa.

 

El director general de la companyia, Masaya Shirai, va ser l’encarregat de realitzar el sac d’honor.