La Junta de juntes es reuneix per parlar sobre el marc contextual del Club

La Junta de juntes es reuneix per parlar sobre el marc contextual del Club

El neuromarketing va ocupar una gran part de la sessió, com a especial novetat de la trobada d’enguany.

9 Octubre, 2018. La Junta de juntes es va reunir per establir els paràmetres de la nova temporada 18-19 el dilluns passat 8 d’octubre al vespre. La sessió va quedar diferenciada, respecte a altres anys, per una segona part en la qual es va fer una presentació sobre el neuromarketing i un posterior debat. A la trobada hi estaven convocades la junta directiva del Club i les juntes directives de les diferents seccions, així com tot l’equip director professional de les diverses àrees, un total de 40 persones.

El president del Club, Josep Maria Biosca, va donar el tret de sortida amb el seu discurs inicial, en el qual va parlar de la importància de fer aquestes sessions de gran magnitud per “teixir Club, conèixer-nos els uns als altres i portar-nos millor, conèixer els objectius, anar alineats i reafirmar el compromís que cadascú té per tirar endavant el Club”. Seguidament, la primera part va consistir en l’explicació del desenvolupament i l’evolució del Pla Estratègic, a càrrec d’Òscar Pallarols, la ponència sobre el pla financer i el marc pressupostari d’aquest any, de Lluís Garcia-Gascón, i el resum dels objectius anuals de l’entitat, aquesta última part presentada pel director general, Oriol Cortada.

El neuromarkting va ocupar la segona part de la sessió, amb una presentació de l’experta del tema, que forma part de l’empresa LaAnet, Sílvia Guinart, i un posterior debat sobre qüestions relatives a aquest concepte aplicat al Club:  fidelització, retenció i polítiques de captació, comunicació, etc. Tot plegat, una junta a gran escala que va tenir una durada de tres hores.