L’Atlètic organitza una conferència sobre neuromàrqueting juntament amb LaAnet

L’Atlètic organitza una conferència sobre neuromàrqueting juntament amb LaAnet

L’experta, Sílvia Guinart, serà l’encarregada de dirigir una xerrada que serà d’accés lliure pels socis i sòcies del Club.

12 Març, 2019. L’Atlètic ha organitzat pel pròxim divendres 29 de març una conferència d’accés lliure per a tots els socis i sòcies sobre el món del neuromàrqueting. La xerrada, que va sota el nom de “12 accions de neuromàrqueting per emocionar i vendre més”, la impartirà la formadora i consultora especialitzada en l’àmbit, Sílvia Guinart, que és una de les primeres formadores de neuromàrqueting d’Espanya i que actualment treballa a l’empresa LaAnet.

Algunes dels temes que es parlaran seran aquests:

  • El 95% del que fem és automàtic
  • Els 3 cervells: el cervell que compra, el que s’emociona i el que creu que decideix
  • “10 segons per emocionar”
  • “La prova social, el preu d’impacte, el valor simbòlic, el model de pors i excel·lència i els codis reptilians

 

Aquesta conferència tindrà lloc a la sala polivalent del xalet a partir de les 19.00h i és d’accés lliure, malgrat que l’aforament és limitat. Per a poder participar-hi, cal confirmar assistència a eventos@laanet.com. A més, tots aquells assistents tindran una auditoria digital gratuïta per part de LaAnet.